Thursday, May 6

Aku Dah Puas Hati !

Entah apa jer I ni kan ? Sekejap puas hati, sekejap tak puas hati. But anyways, this is a sambungan to my earlier cerita yang tak puas hati itu. I overcame the problem already ! Found a nice looking template dan dah edit it according to my taste ! Wee~


Aku bukan budak pink. Honestly, I tak berapa suka the color pink. Tapi entah kenapa in blogging world, I keter-pink-an. Maybe the color is sweet kot. Or maybe the color secara logically represents a girl kot. Hah ! :)


That was the original template design yang diguna for SakiraLicious. Edit-edit-edit, dah jadi ceria with the color pink. LOL ! Kalau korang nak download the template above, you can do so here.

This is my very first attempt to try template yang ada 3 column. Sebelum ini, semua 2 column. And I loved it. Tak tahu larh whether I'll fall in love with 3 or not. But for now, I'm lovin my template. Wee~

Note : Ini entry ngok-ngek. I tau. Haha !

Ad : Don't forget to join contest Hidup Untuk Memberi. Hadiah Acer Aspire One untuk 2 orang pemenang. Tarikh tutup - 31 Dec 2010. Hurry up and join now !

14 comments:

ftrhd said...

wah dah tukar layout..yg ni nampak kemas dah profesional heh caya lah!:)


Jom Join Contest: Bila Blogger Bercuti!

bh said...

budak hitam pun guna 2 column je..hehe

TTT said...

best template baru sakira..kemas n paling penting..pink!! hehe..

AJ said...

nampak cool dan cantik,...tapi yang dulu mmg terbaik...hik3...

Anonymous said...

agree wit Eyriqazz, dulunya rasa selesa skit...hehehe

Emy Razak said...

shwit gyle !!!!
jeles ngan pink u.
huhuhu...

papabear said...

definitely looks good!

Matjoe said...

layout nih mantap

serol said...

patut la macam ada lain sket pandangan sdekat blog ni hari ni.. =)

Cikgu Dahlia said...

i love 3 columnns!! yeahhh...

anyway, agree with them, the previous (i think the first) suits u well :)

Aidi-Safuan said...

cewah, xnak ngaku minat pink konon! :p

Sesopie said...

cantik template baru!

Yus said...

Hmmmm..nice template, pastikan feed berfungsi dengan baik ye.. :)

Hazzy Ishak said...

eventhou kaler ni terang skit dari template dulu
tapi tetap menyerlah okayy
keep it up girl!