Friday, May 28

Pelajar Sekolah & Kakak Ditahan Reman.

Ingat lagi tak the news mayat bayi lelaki ditemui ditanam at Stesen Komuter Padang Jawa ? The one where some pencangkuls were cangkul-ing the tanah and suddenly dikejutkan with pancutan darah . . .


Well, the culprit of that unfortunate doings have been caught.
SHAH ALAM : Seorang pelajar perempuan berumur 17 tahun dari sebuah sekolah menengah di sini bersama seorang kakaknya berusia 24 tahun ditahan reman selama empat hari bermula hari ini.

Perintah reman itu dikeluarkan oleh Majistret Norkamilah Aziz bagi membolehkan polis menjalankan siasatan mengikut Seksyen 328 Kanun Keseksaan kerana menyembunyikan kelahiran.

Laporan berita semalam berkata polis menahan pelajar itu pada Khamis lalu kerana dipercayai ibu kepada bayi lelaki yang ditemui mati ditanam berhampiran Stesen Komuter Padang Jawa di sini Isnin lalu.

Full news ; here.
Aku hairan larh. Betul-betul hairan. Kenapa sekarang ini ramai sangat budak-budak yang boleh jadi ibu ? Adakah diaorang sangap sangat takleh control nafsu ? Pfft.

17 year old girl lahirkan anak. Hasil daripada her kononnya 'love-of-my-life' perhaps ? A 24 year old sister covering up the wrong doings. Haih~ apa nak jadi ?

This isn't the first under age girl to be caught giving birth and then secretly tanam-ing away the baby. Remember a news earlier in my blog ? Umur 15, 19 dah pandai tanam baby . . . the girl who gave birth was a 15 year old.

Dulu buang, buang . . . sekarang tanam-tanam. Ohh god ; tolong larh !

Ad : Don't forget to join contest Hidup Untuk Memberi. Hadiah Acer Aspire One untuk 2 orang pemenang. Tarikh tutup - 31 Dec 2010. Hurry up and join now !

4 comments:

et said...

huhu.makin lama makin dahsat.sadis.

izzat aziz said...

tanda we close to the end of the world.

orang kata berani buat berani tanggung, tapi ni takut nak tanggun sampai sanggup bunuh.

aku rasa hukuman orang buang bayi tidak kira mati atau hidup bayi tu adalah hukum bunuh sama dengan kes bunuh.

because they deserve it.

milimilo said...

gila kan org cmni.haish.mcm xde perasaan ke mase buat cmtu.haduuu.pe la nk jd T_T

yana said...

dorang dh dbebaskn kn?erm...sian bby 2...x brslh...tp siasatan still on...erm...salam ziarah... :)