Monday, March 22

Cinta ? Takde Maknanye !

For me, cintan-cintun sebelum kahwin takde maknanye. Sebab it never works out properly anyway ! Pfft. Okay-okay. Saya taknak beremo berlebihan di sini. Saya hanya nak menjawab 2 bloggers yang telah mentag saya in their post iaitu Fiesyaa and Din.


1) Siapakah diri anda di rumah ?
Sakira ? Anak kepada Mr & Mrs J. Anak ke-3. Adik kepada seorang kakak dan seorang abang. Kakak kepada seorang adik perempuan.

2) Siapakah diri anda di samping rakan ?
To my bestfriend, I am a sister. To my college friends, I am Shak. To my school friends, I am Banu. To blogger friends, I am SakiraLicious ;)

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai.
Benda eyy ? Well, these are the ones on my mind right now !
  • A new laptop. Takkan tercapai kott. Unless I am a jutagirl yang kaya-raya with money overflowing my pocket. Or some random laptop just terjatuh kat riba saya from the air.
  • A new handphone. Hampir tercapai tetapi stuck in the middle sebab handphone yang saya choose itu bermasalah. Haih~
  • New set of clothes.
  • New set of shoes.
  • A car for me, myself and I, please ?!
4) Siapakah nama pasangan anda ?
Haa. Inilah sebabnye saya beremo kejap di atas tadi. I have no partner. Single and not ready to mingle. Cukup larh with that entah apa-apa ex of mine.

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
Pasangan saya ialah laptop Compaq as of the moment. Bolehkah saya menceritakan perkara-perkara yang saya suka tentangnya ? Haha !

6) Bila tarikh anda couple ?
Pfft.

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda ?
Pfft.

8) Lagu tema cinta anda.
Ohh. Kalau my ex before this - Kiss Me Thru The Phone (Soulja Boy).

9) Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda ?
Pfft.

10) Tag 10 rakan anda yang lain.
The first five are my kawan-kawan in real life. The last 5 are random blogger friends yang telah meninggalkan jejak mereka in my ShoutMix. Anyways, it's totally up to you whether you want to mengjawab this tag or not. No forcement is applied, yeah ? Peace-out ;)