Thursday, March 18

Ohh My ; Blog !

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para pembaca yang sedang membaca my entry kali ini. The thing yang I nak blog about today to you guys is mengenai blog ku yang telah terpesong daripada the real matlamat.

Kalau korang perasan, dua tiga kali dah SakiraLicious asyik mengepost entry² yang somehow ada kait-mengait dengan Nuffnang. I'm sorry. My intention is not solely based on Nuff.


Saya admit yang saya tiada idea untuk mengepost any entry memandangkan I am really sick. I hate it when I get sick - sebab I tak cepat sembuh. And saya lebih suka demam daripada selsema. Don't ask me why.

So, nak disambung balikkan ceritanya : SakiraLicious's matlamat is not for duit only. I want readers reading my tak seberapa punya blog. Sebab kalau takde readers buat apa saya nak berblogging ?

Tapi kan I perasan one thing bila I post entries yang ada kaitan dengan Nuff - memang traffic naik. Haha ! Anyways, sila larh menikmati the solid picture below untuk mengetahui entry² yang telah jadi tip-top on 17 March 2010.




I rasa I ter-overexcited pasal menjadi one of the top² entries. Pasal tu larh nak mengsharingkan those entah apa² punya pics. Sengal, bukan ? Haha ! But hello - dah saya tagkan post ni under personal. For me personal ones are always tak seberapa and dumb² only. Wee~