Monday, March 1

Pemenang Contest : Guess How Much.

Ingat lagi tak kat contest tak berapa yang I anjurkan tu ? Contest : Guess How Much. Well, the tarikh for the contest dah pun tamat as of yesterday. Pemenang nyer sudah pun ditentukan. Well, well, well . . . There was only one correct guesser. Tetapi since the hadiah was available for two spots ; the second most closest guesser pun menang sekali.

The winner is :
  1. Salina - guessed RM 30.00
  2. Fit - guessed RM 29.90 [Sepuluh sen jer differencenye bhai ! Hehe~]
Congrats guys ! You guys telah memenangi a 125 x 125 banner from me which will be terpampang on my main page for a whole month. I know the banner tidak larh hebat mana, but I am still learning. Kalau I terjumpa ilham to create a better banner, I'll remake the banner.

Anyways, thanx to all yang sudi join contest I yang tak seberapa tu :
Thanq-thanq for joining, yeah ? I really appreciated it. Me and my sister had a good laugh bila ada yang guess mahal-mahal. Hehe~ Once again thanq so much for joining. Insyaallah, kalau I anjurkan more contests in the future do join in again, kay ? Peace out !

Note : I know there were quite a number of people guessing RM 29.90. I choosed the first person who guessed it as the winner. Fair, bukan ? :)

11 comments:

~ yus ~ said...

uwaaa.. saya gagal!! oh tidak! well, enjoy juin kontes u! ehehhe.. :)

F I T said...

wow thanks a lot cik sakiralicous..banner tu dah cantik..suka kat perkataan fit tu sbb nampak cam grafiti..dan it's all blue..my fav color..cool beb! :D

dsuterawangi said...

Huhuhu....tak menang....lain kali kena pergi Sogo lah check harga.

Sakira said...

Yus : Tak mengapa. Next time kalau ada, join lagi yer. Kot-kot you ada luck ker ? :)

Fit : You're most welcome. Saya tengok-tengok your blog dulu. And picked what I thought looked best as a banner for you. Hehe~

F I T said...

oh ok. dah cun tu hehe

Sakira said...

D'SuteraWangi : Hari ni nasib dorang, esok lusa siapa tau ? ;)

Fit : Cun ekk ? I think there is still room for improvement. Tapi kan, thanx for the compliment :)

salina said...

hah.. hepy nye saya
mcm x caya menang lak nie
thankx shak =)

salina said...

satu g.. banner itu sgt lawa orhh tq :)

Sakira said...

Salina : Sama-sama Kak Sally ! Tak kisah kan cilok gambar dari FB ? Haha ;)

Lawa ker ? Thanq2.

Hazzy Ishak said...

fit menang lagi...
tahniah

Sakira said...

Hazzy : Yes. Menang lagi. Tapi hadiah takde larh sehebat mana pon. Huhu~