Tuesday, March 16

SakiraLicious Dapat Buffered Earnings ?

Yes people. Terkejut jap tengok SakiraLicious dapat buffered earnings [BE] daripada Nuffnang. Actually, I tau ramai yang tetiba dapat BE today from Nuff. Sebab time I berblogwalking tadi, I terjumpa beberapa - beberapa blog-posts berkaitan dengan receiving buffered earnings from Nuff today.





Click on the images for solid proof.

Ramai yang kata ramai yang dapat. But those are the only solid views yang ku dapat on sites that have blog-posted about it. So yeah - SakiraLicious pun dapat BE gak. Tapi of course like others as of the moment : ciput je larh. Start-start takkan dorang nak terus bagi I beringgit-ringgit kot. Haha !


Actually, I tak berapa nak understand BE sangat larh. Memang I dah baca berkali-kali what Nuffnang dah clearly tulis out at their FAQ's site, tapi tak paham gak. Pfft. Siapa care to explain to me slowly and simply so that I leh faham one shot when I read your pandangan ?