Friday, March 12

I’m NOT Going to the Gatsby Deodorant Street Fair !

Hai sedihnya dalam hati,
Tak dapat jemputan dari Nuffnang lagi.
Event terbesar kali ini,
Gatsby Deodorant Street Fair Nama diberi.
[Poem ini aku cilok dari Eyriqazz's page. Hehe.]

Yes people. I ain't going to the Gatsby Deodorant Street Fair. Why ? Cause Nuffnang didn't invite me ! DIDN'T invite me . . . Merajuk kejap. Haha !

Click on the picture for more info about the event.

Remember that entry about Projek Empat Ratus ? Well, I finally found out what's this project all about. Gatsby Deodorant Street Fair = Projek Empat Ratus ; Projek Empat Ratus = Gatsby Deodorant Street Fair. Ada paham ?

According to Melz, Nuffnang akan bagi RM 50 per visit. I assume this RM 50 mesti larh dibagi kepada those 400 people yang confirm akan mengjoinkan diri mereka for Gatsby's event. My assumption larh kan. Tak tahu larh betul ke tidak. Haha !

Anyways, Insyaallah kalau tiada halangan and if I'm free, akan ku drop by at Times Square on 17 of April to menginvolvekan myself too in Gatsby's event. Sibuk jer kan ? Haha !

Note : Aku saja-saja jer merajuk ngan Nuff kat atas tu, nothing more than that. I love Nuff, nonetheless ;)