Sunday, April 4

1 Tactic Bodoh Untuk Meningkatkan Traffic Blog Korang.

Kalau sebelum ini saya ada bagi one tip on how to logically increase the traffic to your blog in my earlier post 1 Tactic Untuk Meningkatkan Blog Traffic Korang, hari ini pula saya nak bagi 1 cara bodoh untuk meningkatkan traffic blog korang.

Cara ini sememangnya bodoh gila. Maybe some of you have already did. Maybe some of you akan buat in the future. Maybe some of you takkan buat. Well, it's all up to you blogger ! Anda punya blog, anda tentukan ;)

The one and only stupid way which I have discovered to constantly having visitor to your blog is by posting up at least one entry which uses the keyword 'lucah'. Bodoh, bukan ? But hey, dengarlah cerita penuh saya sebelum anda mengklik the small 'X' button up there.

I have posted a stupid forwarded e-mail on my blog yang ada the keyword 'lucah' sebelum ini. Tahu kan post yang mana satu ? Kalau tak tau, drop by sini. And after that post, ada je orang yang men-search through Google for certain something and tersalah land di blog saya. Solid proof can be found here and here.

Well, actually I takde larh suka sangat people coming into my blog when they search for lucahness. Sebab my blog bukan blog lucah. It definitely isn't. Tapi, just because of one entry - saya jadi famous amos for blog lucah. Haha !

 Click on the image for a larger view.

213 keywords that was used ada the word 'lucah'. And this was for one month, okay ? Tak berapa kisah cause it kinda mengeneratekan traffic to my blog constantly. Tapi kisah juga, because my blog is not blog lucah. Haha !

I was thinking to delete that post, tapi I didn't. Why should I, kan ? Pfft.